2016. szeptember 19., hétfő

Top 10 animés zene

Konichi wa!^^/

 Tudom, tudom, jó régen volt kritika, és paszódjak mek, ígérem, amint tudok, szolgálok nektek ilyesmivel, de amíg erre nem kerül sor, készítettem egy rövid listát, az általam legjobban kedvelt, vagy inkább az adott jelenet szempontjából leghangulatosabbnak ítélt animés zenékről.:3




10. Pupa opening

 Nem, egyszerűen nem bírom, de kénytelen voltam belenyomorgatni ebbe a listába ezt a számot, mert imádom. Ez teljes mértékben szubjektív vélemény, és úgy raktam bele ebbe a felsorolásba, hogy semmi köze a szégyenteljes animéhez, amihez párosul, oké? LETAGADOM, HOGY KÉTSZER IS LÁTTAM! Számomra nincs Pupa. Maximum egy kritika erejéig. De ehh. Najó, szóval a tizedik a Pupa című zene, mer' jó és kész.



9. Angel Beats! OST (Ichiban no Takaramono)

 Egyszerűen gyönyörű ez az OST, a jelenet pedig páratlanul érzelmes, amely hozzá tartozik. Egyetlen komoly problémám van vele. Egy idő után fáj a fejem az egyébként csodásan kiénekelt, de borzalmasan hamis hangoktól.



8. Noragami opening (Goya no Machiawase)

 Ennek az openingnek muszáj belekerülnie ebbe a listába. Annyira király.:D



7. Boku Dake Ga Inai Machi ending (Sore wa Shiisana Hikari no Youna)

 Nincs hozzáfűzni valóm. Mind az anime, mind az endingje marha jó. Olyan aranyos.:D



6. Watamote opening

 Sokat tanakodtam, hogy kerüljön-e előrébb, vagy ne, aztán végül arra jutottam, hogy már imádom ezt az openinget, nem hagyatkozhatok ennyire a saját ízlésemre, arra is kell gondoljak, mennyire illik az animéhez. És bár nem igazán, akkor is úgy gondolom, király ötlet ilyen jellegűt készíteni.:D Beteg.



5. Natsume Yuujinchou ending (Natsu Yuuzora)

 A zene maga nem tetszik, de annyira szép, és úgy illik minden rész végére, hogy muszáj minden egyes alkalommal végighallgatnom. Megnyugtat.



4. Shingeki no Kyojin ending (Utsukushiki Zankoku Na Sekai)

 Talán én vagyok az egyetlen emberi lény, akinek jobban bejön a Shingeki no Kyojin endingje, mint az openingje, de egyszerűen nem tehetek róla. Olyan jó a képi világa, meg maga a szám is, hogy muszáj ide sorolnom. Na, legalább nincs bent a top 3-ban.:D



3. Zankyou no Terror ending (Dare ka, Umi wo...)

 Imádom. Egészen egyszerűen oda vagyok érte. Annyira különleges, és szép, és nem mellesleg a képi világa is fantasztikus, de még a szövege is. (iken, lefordítottam úgy, hogy még a szótagszám is kijöjjön Mondoconra, versenyre, tudom, tudom, elvetemült vagyok, meg is szenvedtem vele rendesen :'D) Szóval nem csak az animét, de ezt is nagyon szeretem, mint ahogy ezt már többször is említettem.^^ Nem bírom megunni.



2. Death Parade OST (Moonlit Night)

 Tudom, furcsa lehet ez az előkelő hely, hiszen mégiscsak egy instrumentális számról van szó, de a jelenet, melyben megjelenik ez az OST, egyszerűen lenyűgöző. Olyan hangulata van, hogy komolyan, már csak azért is megéri megnézni az animét. Gyönyörű. Imádom.



1. Tokyo Ghoul opening (Unravel)

 Oké, srácok, először is tisztáznám, hogy én kifejezetten nem vagyok oda az animéért, és szörnyen röstellem magam emiatt, mert ez a kijelentésem úgy született, hogy még mindig képtelen voltam végignézni a második évadot, pedig már legalább egy éve küzdök vele. De ez az opening egyszerűen annyira hangulatos és fantasztikus, hogy ahw.:3 Mindenféle feldolgozása létezik már, azokat is előszeretettel hallgatom, de mégiscsak az eredeti az igazi.^^ (az anime fénypontja, lel, najónem)



Remélem, nagyjából egyetértetek, de ha nem, az sem baj, nem vagyunk egyformák!^^ Fujimi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése